00%

Contact

Instagram


Latest publications

Regulaminy

Nasze regulaminy.

Regulamin programu lojalnościowego Embargo

1. Za każdy zakupiony Nano Kebab / Nano Talerz / Nano Box / Nano Bułę / stripsy / nuggetsy przysługuje jeden stempel.

2. Po zebraniu 5 stempli w aplikacji Embargo uaktywnia się nagroda – mała porcja frytek Xtra Crunch.

3. Po zebranych 10 stemplach uaktywnia się nagroda – dowolny produkt w rozmiarze średnim GRATIS z wyłączeniem Nano Buły oraz Kebsa Nano.

4. Stemple przysługują wyłącznie za produkty kupione stacjonarnie w lokalu.

5. Stemple nie przysługują za produkty zamówione z dostawą.

6. Stemple nie przysługują za zakupione krążki cebulowe, frytki, napoje.

7. Nagrody można odbierać w dowolnym lokalu Nano Kebab, po okazaniu obsłudze ekranu z suwakiem do odbioru nagrody.

8. Produkt gratisowy jest fiskalizowany na paragonie za 1 gr.

Regulamin zwrotów i reklamacji

1. Zwrot środków za zamówienie jest możliwy wyłącznie na podstawie zwrotu produktu, w przypadku wadliwej jakości, np. widocznej pleśni, zepsucia, wyraźnie widocznej lub wyczuwalnej nieświeżości składnika. Uznanie zwrotu środków może nastąpić wyłącznie w przypadku, gdy klient zgłosi wadliwą jakość produktu do 10 min od momentu odbioru zamówienia.

2. Wymiana produktu na produkt pełnowartościowy w drodze reklamacji możliwa jest wyłącznie w przypadku błędu w przygotowaniu zamówienia po stronie obsługi (np. oznaczono kebab bez cebuli, a obsługa przygotowana potrawę z cebulą). Uznanie reklamacji odbywa się przy jednoczesnym, niezwłocznym zwrocie błędnie przygotowanego produktu.

3. Nie uznaje się reklamacji ani zwrotów w przypadku, gdy klient spożył więcej niż 1 ⁄ 2 produktu.

4. Restauracja nie uznaje reklamacji związanych z niewymienionym smakiem sosu w pozycji KebsNano oraz Americano – nie jest możliwa personalizacja smaku sosu w tym produkcie.

5. Zwrot środków za zamówienia w usłudze dostawy są rozpatrywane wyłącznie na podstawie dołączonych do zgłoszenia zdjęć potwierdzających błędnie przygotowane zamówienie lub wadliwą jakość produktu. Nie uznaje się zwrotów za ubytek temperatury produktu w dostawie czy zmianę jego konsystencji – tego typu reklamacje należy zgłaszać kurierowi w momencie odbioru dostawy.

6. Restauracja nie rozpatruje reklamacji związanych z wydłużonym czasem realizacji zamówień. Usługa dostawy nie jest zależna od restauracji. Zastrzeżenia do pracy kuriera czy czasu dostawy należy zgłaszać bezpośrednio do platformy, przez którą zostało złożone zamówienie.

© 2024 Nano Kebab. Prawa autorskie zastrzeżone.